CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, August 21, 2016

Part 6 : Aku terima nikahnya..

Tajuk nak gempak.
Ajet ajet Adi Putra dengan NOra Danish..
eh!

Tapi ini Adi dengan Kieyna.
gitteww..


Eh..
KakJOjes buat apa kat sini?
Tajuk pon saspen kan.

KakJojes ke sini sebab kawan KakJOjes kawen!!
Kan dah cakap ritu.
Lupa la tu.
Ke tak baca.

Cer teka mana perantin?
*acah acah kuiz sangat..



Ini muka beliau sebelum di akad nikahkan..
Yang baju putih tu ye..
bukan KakJojes.
*hokeh, nasib kepala masuk gambar..*


Pengantin nebes..
hehehehhe..

Untuk makluman awal.
Ini adalah penyatuan dua hati dari tanah berbeza.
maksud KakJOjes ialah.
Sang arjuna dari semenanjung.
dan bakal suri hidupnya pula ialah dari Sarawak..

Kalau nak tau lagi, Kieyna ni sampai ke sudah cakap KakJOjes ni memang orang Sarawak.
Sampai ke sudah dia tak ngaku aku ni orang semenanjung..
haiyaa..

Ini ialah detik detik terpenting mereka yang sempat KakJOjes rakam dan snap sepanjang majlis berlangsung.
Moh tengok.









Alhamdulilah..
Pada jam 11.00 pagi, gelaran Cik yang dipegang oleh Kieyna Hiskichna binti Yusuf telah ditukarkan kepada Puan Kieyna Hiskichna binti Yusuf.
selamat sudah menjadi isteri.
yey...!



Ini ayah pengantin perempuan.



Ini pula ahli keluarga pengantin perempuan.
Ini suku je tau..
Kieyna ni ada 10 orang adik beradik.
Semua perempuan.
Ini abang dan adik adik ipar dia.
Fuh...ramai..



Ini mak pengantin perempuan.
Yang kiri kanan tu memang suka menyebok je..
bahahahahhaa..


Ini kawan baik pengantin perempuan.
Memang saje je tu beli baju sama.
Tudung sama..



Ini pula board of Director HKE.
Jauh kami terbang tau.
Kampeni bayar..
lalalallalala..

Dah la..meh la layan gambar gambar maneh kami selepas semuanya selesai.









ehemmm~























Amacam?
Muntah tak tengok gambo KakJOjes.
bahahahahaha..
Eh, sukati lah..
Blog KakJOjes..
Haruslah muka haku ade je semedang..
kahkahkha,..

Di kesempatan ini.
KakJOjes nak mengucapkan semoga berbahagia hingga Jannah.
nak ucap selamat pengantin baru dah lambat dah update entrinya..
huhuhuhu..

Juga terima kasih sudi ajak kami mai.
seronok...


Akhir kata dari KakJojes.
Layari lah rumahtangga sebaiknya.
muahciked.

Jumpa next entri.

adaaaaa..
sapa kata takdak entri lagi.

babai~