CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, February 16, 2017

Sambal sotong punya pasal!

Bila sampai sampai rumah saja kau baru perasan kau lupa beli cili! Maka, tak jadi lah sotong sambal kau malam ni. Dan somi kau pun kata, tak apa yang. Masak simple simple saje. 

Sekali, siap sardin, kobis goreng dan telur goreng untuk makan malam. Walau sakit kepala ku gagahi jua masak demi somiku tercenta. Cewah!

Lepas tu kau lupa camana nak masak sotong dan kau google. Tiba tiba nampak entri sendiri. Cis! Dah pernah masak pun tak reti reti jugak kau eminadia. 


Pastel itu menawan! *tetibe*

https://nadimorana.wordpress.com/2017/01/23/kain-pasang-songket-design-tabur-bintang-pastel/

#nadimora #kainpasang