CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, April 7, 2017

Halim GP Airport

Semalam, KakJOjes terbang lagi. hohooo..

Macam biasa, somi akan tanya, dah makan ke. nak makan apa.
Jadi, disebabkan bini dia lapar semedang, maka macam biasa, kena lah bawak pergi makan.

Lapar...!

Itu saja ayat kerap didengar kata somi. kahkahkha..so, malam tadi, landed saje, beliau bawak Kajojes pergi makan kat Halim GP Airport. 
bukan Grand Prix.
tapi Gulai Panas.
hohohohooooo~


Kau orang tengok kedai biasa biasa saja.
tapi bila kau masuk dalam, perghhhhh!
rambang mata..


terus rasa nak berenang - renang..kahkahkahkah..
Masa ini, tamak menguasai diri.
semua nak amik..bahahhaha..

lepas kau orang pilih ikan yang berkenan dihati, terus bitahu dorang, kau nak masak apa. 
depa selalunya akan sajes masakan yang selalunya depa masak.

Selain dari ekor ikan, kami amik sotong dan juga udang tiga ekor.
udang tu KakJOjes punya la..
suka udang..aummm..hahhahaha..

kau orang perlu menunggu sedikit masa la sebab ramai dan ikut turn depa masak.
jadi, untuk ekor ikan siakap tu dengan udang KakJOjes tiga ekor tu, 
kami disajes untuk masak gulai..

pahtu somi bisik, gulai tu kari tau yayang.
depa panggil gulai. kita panggil kari.
ooooooo...
melopong mulut KakJOjes.
bahahahahhaa..

tak kisah la gulai ke kari ke, janji makan.
Lapar  gila kot..!

Okeh, ini ikan yang dimasak kekdahnya..
ooo, ini la gulai.
memang kitorang panggil kari..
hahahahha..


kalau kau orang ke Langkawi, sila lah singgah ke sini.
Halim GP Airport.
Gulai Panas Airport..
tak jauh dari epot Langkawi tu.
dekat bulatan tu.

haaa.
happy tummy, happy me.