CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, June 6, 2017

Kurta ke jubah?

Hari Jumaat haritu, tengahari kan rehat lama.
Kawan opis pula kata kebaya ada murah murah kat AEON.
So, KakJojes ajak la depa pergi.
Maka kami berempat bergerak la ke AEON.

Kebetulan KakJojes nak cari kurta.
Somi KakJojes jenis tak kisah. Jadi, bab baju semua serah bulat bulat dengan kita. Kita yang jadi bini pon pening. Lebih sadis, saiz laki sendiri pun kau lupa dah kenapa emi nadia. Kahkahkah.

Katanya nak jubah. Kurta pun ok. Dah lepas tu KakJojes kompius pulak. Oh la somi. 😂😂😂😂

Korang rasa jubah ke kurta ok?


Lepas dapat baju yang diinginkan, kami meneruskan pencarian baju raya di kedai kedai menjual baju raya.
Takkan pergi kedai beskal pula kan.

Dok la pergi satu kedai ke satu kedai.
KakJojes still tak jumpa baju yangnberkenan dihati.
Huhuhuk.

Tak apalah.
Tak ada rezeki.
Kawan KakJojes jumpa baju yang dia nak.
Dia fitting, kami berselpi lah.
Hahahak.


Kahkahkah.

Pantang nampak cermin!
😅😅😅