CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, August 5, 2017

KakJojes OOTD : Kelabu Fishtail

Kau orang ingat lima orang ala ala adiwira pakai semua kelabu haritu? Hah, ini salah satu gambar yang belum release. Lupa! Maaf la kawan-kawan yang mintak. Sibuk nau nau. Kahkahkah.

Baju ni, lama dah siap. Cumanya, KakJojes segan nak pakai pergi pejabat. Macam kurang sesuai. Kau kerja pejabat kerajaan, baju macam pergi kenduri dah kenapa.

Jadinya, pada hari itu kan kami meraikan seorang kakitangan yang naik pangkat sekalilah dengan jamuan raya kecil-kecilan. Maka, baru lah release baju ini dari koleksi almari terbuka KakJojes. Ouchh!

Shawl tu pula pakai mana ada. Lama tak ke Nagoya Rawang maka lama juga lah tak ada buat shawl. Dah balik pun tidak, camana lah kan? 

Terima kasih la tailor KakJojes yang super osem, kak Eqin Azizan atas baju yang menawan sampai KakJojes rasa macam pwincess. Hahaha. Cuba la risik tailor KakJojes ni kekalau beliau sudi buatkan sebijik macam baju KakJojes ni. Okbai.


Aimi Nadiah Ramli
Yang Gila Kain Pasang

#nadearamly #kakjojes