CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, October 6, 2017

Sabah : Kinabalu Park

Lepas selesai di Desa Dairy Farm tadi,
Kami pun turun nak ke destinasi seterusnya iaitu Kinabalu Park.

Taraaa..



Memang ada bayaran dikenakan ya kawan kawan.




Mari kita belajar geografi!





Posing lagi lah kan.
Kahkahkah.

Laluan pejalan kaki disediakan.
Dan serius kitorang berjalan hampir 10km jugak lah.
Nasib baik KakJojes bijak.
Pakai kasot sukan.
No heels heels okeh..









Lepas penat berjalan, kami melepaskan lelah diruangan yang disediakan.
Dan ini pandangan dari atas tempat parking kereta.



Belakang tu dah mula berkabus.
Hujan pun dah mula turun sikit sikit.
Kata orang, elok turun sebelum kabus tebal.







Dah, jom balik.




Boring tak tengok gambar?
Kahkahkah.

Nasib la.
Dah nak dekat setahun peram entri.
Matilanaakkk..

#kakjojes #nadearamly