CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, December 30, 2017

Shocking Sale Shoppee

Semalam, appointment kat klinik desa. Sebab dah tau payah nau kau nak kencing, jadi duduk dalam kereta, pasang ekon kuat kuat, minum air setengah botol.

Sambil nak tunggu proses perkumuhan tersebut berjalan lancar, tangan kau pun gatal klik aplikasi Shoppee dan klik Shocking Sale.

Eh, kasot Larrie tengah sale! (Kononnya) Padahal rasa lebih kurang saja harganya kalau di kedai. Dan kau pun campak dalam 'troli' dan terus cek cek cekidautt kacing kacing, setel bayaran.

Masa nak tengok apa ada lagi, tiba tiba pundi kencing dah bagi sign dan kau pun cepat cepat masuk klinik untuk buat rutin buku pink tu. Dan kau pun terlupa nak usha menda lain lepas tu sebab kakak kakak misi tu buat KakJojes buka kaunter pertanyaan JPN pula. Kahkahkah.

Hari ini, kasot sampai, kau boleh buat buat lupa kau beli apa kan dan rasa mata bersinar sinar macam dapat duit soploh juta. Hahaha. Gila cepat sampai! 

Jadilah. Hadiah untuk diri sendiri sebab lama tak beli kasot leper gini. Baru rasa comel. Asyik rasa cantik je dengan heels 5 inci kau tu. Sekali sekala jadi comel apa salahnya. Okbai.


Kau teka la sampan tu saiz apa. Kalau bijak, kakJojes doakan kau orang dimurahkan rezeki lagiii. Gituu. Hahak.

Okeh, lapar. Bai.

Aimi Nadiah Ramli
Nak Comel Saja

#kakjojesbebel